måndag 19 november 2012

Trött Anton

Jobbat till 13. Det gick bra tycker jag. Var på en avdelning där jag inte har varit mycket alls på sista tiden men det var sig likt tyckte jag.
Anton hade med sig Neo hem idag. Det gick väl inte så värst. Tyckte mest Anton var sur och grinig hela tiden. Han var skittrött efter fritids och skolan. De var i stan idag och gick på bio så det tog säkert massa extra energi skulle jag tro.
Jag stannade på Ica på väg hem från jobbet och hämtade ut ett stort paket från Ellos. Jag beställde ju 6 jackor för ett tag sedan som kom hem idag. Daniels mamma och pappa kom förbi en sväng så jag fick smakråd av Carina vilken jacka som passade bäst. Bestämde mig till slut för en brun jacka som lagom täckte ändan. Sen åkte jag ner till Ica och lämnade tillbaka resten. Det pinsamma var att det var samma som hjälpte mig nu som när jag hämtade paketet. Jag förklarade hur jag brukar göra och då förstod hon.
Tittat på Project Runway Sverige och CSI ikväll.
Imorgon är jag ledig och då ska jag vika tvätt och förhoppningsvis få de sista fönstren putsade.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar