fredag 30 november 2012

Duktiga Anton

Fick sova en halvtimme längre idag bara för att vi skulle till tandläkaren. Det kändes lite lyxigt.
Anton var jätteduktig och lyssnade noga och intresserat när sköterskan berättade hur man lagar ett hål. Hoppas nu bara det går bra på måndag när det ska lagas. Jag är lite nervös att han ska få panik och spader. Stackarn.
Jobbat idag mellan 12-20. Det känns som det gått i ett hela dagen. Det är mycket att göra på jobbet just nu. Stressigt.
Imorgon jobbar jag till 16 och sedan ska jag hem och sätta ut alla adventsljusstakar i fönstren. Det kommer bli fint! Tänk att det är 1 december imorgon. Så mysigt. Första avsnittet av julkalendern. Mysteriet på Greveholm. Tydligen var den mycket populär sist. Jag såg inte då. Tyckte väl jag var för gammal. Hoppas Anton gillar den. Förra året var ju första gången han var intresserad av julkalendern. Klappsnapparna var det då. Kommer ni ihåg?
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar