onsdag 14 november 2012

The Twilight Saga Breaking Dawn part II

Nu har jag gjort det och attans vad nöjd jag är. Fy farao vad bra den var! Ett riktigt värdigt slut. Kan dock tro att det blir en bättre upplevelse om man läst sista boken innan. Vill gärna se den igen. Maria var precis lika nöjd som mig och vi är överens om att den sista filmen är den bästa filmen, helt klart. Men som sagt läs böckerna först.
Jack har varit här idag och lekt med Anton efter skolan. Jag bjöd dem på ugnspannkaka. Det är populärt. Jag törs inte äta det själv dock. Ska prova någongång när jag ska vara hemma ifall jag blir dålig av det.
Imorgon jobbar jag till 15 och sedan är jag ledig i 3 dagar. Anton kanske ska till Jack på lördag och då skulle jag kunna dra på svinhög musik och putsa fönster. Det är välbehövligt, skittråkigt, ett måste.
Nu ska jag gå ner i källaren och antasta Daniels dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar