söndag 2 december 2012

Det var den helgen!

Nu har jag jobbat min helg för den här gången. Ser fram emot 2 dagars ledighet nu. Det har varit en jobbig helg. Det är rätt tungt just nu så det går åt mycket energi och tid för att intaga energi finns inte riktigt. Tycker inte jag hinner äta ordentligt när jag jobbar.
Vilade en stund på soffan när jag kom hem.
Till middag idag blev det smörgåstårtan som vi fick av Malin igår. Den var jättegod och jag kunde äta den utan att få magknip.
Tittat på andra delen av julkalendern och än så länge är jag inte överförtjust. Hoppas det blir bättre.
Imorgon ska jag följa med Anton till tandläkaren och laga hål. Stackars barn. När det är klart och Anton är tillbaka i skolan ska jag till stan för att handla lite. Ska bland annat köpa ett par nya vinterkängor till Anton. Det blev ju plötsligt kallt.
Får se vad jag ska hitta på mer.
Kanske tar upp något från frysen imorgon så det tinar till på tisdag så jag kan laga någon julmat. Vi får se.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar