tisdag 11 december 2012

Ullared

Vaknade vid 4.15 och sprang i stort sett till fönstret för att se hur det såg ut. Blev glatt överraskad när jag såg att det inte kommit mycket snö alls.
Daniel skjutsade mig till värmeverket och åkte hem för att sova.
Bussen kom iväg som den skulle och för ovanlighetens skull var det fler än jag som skulle åka från Gamleby. I Västervik klev det på massor med folk och bussen blev full. Jag fick sitta och trängs med en helt okänd dam.
Har hittat det mesta jag skulle ha. Det är lite saker som fattas fortfarande men det får inhandlas häromkring så småningom. Kom hem igen vid ca. 22.15 och kan konstatera att jag är nöjd med dagen. Kan också konstatera att jag idag ligger hur mycket back som helst på både mat och dryck. Har inte riktigt haft tid. Drack ett glas mjölk imorse innan jag åkte. Sedan har jag ätit 2 bananer, 1/2 päron och lite sallad. Det är inte mycket. Druckit har jag knappt gjort alls. Får försöka ta igen det imorgon.
Har burit ner allt i källaren och tänker bosätta mig där imorgon förmiddag och slå in paket. Det blir nog bra!
Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar