fredag 21 december 2012

Julgrupper

Jobbat till 15. Dagen gick hyfsat fort i alla fall. Nu är jag "ledig" i 2 dagar. Ska bli riktigt julfint härhemma nu.
Efter jobbet promenerade jag hem. Stekte hamburgare. Jättegott, jag gjorde min som en macka och åt därmed bara halva brödet. Det hade blivit för mycket med båda halvorna. Hade köpt hamburgerdressing light. Tänkte att den är nog nyttigare och den var precis lika god som den vanliga.
Var hemma hos mamma och pappa och gjorde julgrupper ikväll. Första bilden visar mina, mammas, Marias och Anne-Marie. Andra bilden är mina. Jag fick ihop 5 stycken. Sen har jag 2 amaryllisar och 1 julstjärna som ska stå för sig också. Det blir bra!
Har byggt ihop vår nya gran ikväll också. Den är inte så vacker men med lite lampor och pynt blir det nog bra.
Imorgon ska Anton åka till Jack och Daniel och jag ska julstäda. Jag har skrivit på ett papper vad som ska göras lördag respektive söndag och då känns det mer överskådligt.
Nu ska jag sova för nu orkar inte ögonen mer. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar