måndag 17 december 2012

En vecka till jul!

Idag hade jag en så kallad M-tur på jobbet vilket innebär att man jobbar mellan 13-16. Det är lagom. Idag hade vi gruppträff så hela arbetsgruppen var med på det medan personal från annan avdelning passade brukarna.
Det var ett jobbigt möte med massa onödigt tjafs precis som vanligt. Hade periodvis bara lust att skrika rakt ut.
Efter mötet åkte Anton och jag hem till mamma och pappa och bakade pepparkakor och gjorde pepparkakshus. Det var mest mamma och Anton som bakade pepparkakor. Maria och jag var strängt upptagna med våra hus. De blev ganska fina tycker jag. Marias blev som vanligt finare än mitt. Hon har lite bättre fantasi.
Ikväll har jag hunnit stryka lite dukar som varit i tvätten men ska på igen och sedan mina nya dukar som jag köpte i Ullared.
Imorgon är jag ledig så då ska jag väl hinna med massor. Det är ju bara 1 vecka kvar nu till jul. Det ser jag fram emot.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar