tisdag 25 december 2012

Trött!

Idag har jag gjort något jag inte gjort på länge. Jag har tagit rejäl sovmorgon. Gick upp vid ca. 10.30 vilket jag ångrar nu och har ångrat nästan hela dagen. Jag har känt mig nästan som bakfull. Slö, hängig, helt orkeslös. Usch.
Ätit rester från igår. Tyvärr finns det fortfarande massor kvar och imorgon är det bara att börja på ny kula när vi ska ha nästa julafton.
Jobbat mellan 15-20 idag vilket var en ganska lagom tur eftersom jag känner mig som sju svåra år. Det är ganska många tomplatser just nu vilket gör att det är ganska lugnt.
Nu sitter/ligger Daniel och jag i soffan och tittar på Änglagård 3.
Jag fick en jättegosig filt av Daniel i julklapp igår. Han tyckte den var jättemysig vilket gör att jag ligger här med en gammal skräpig fleecefilt och han har tjuvat min nya. Vilken typ va!!
Imorgon är jag ledig men tänker inte sova så himla länge för det. Ingen repris på idag tack.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar