lördag 22 december 2012

Värsta julstöket

Idag har det varit full rulle här hela dagen. Fast det här är den sortens fulla rulle som jag älskar.
Vaknade vid 8 och gick upp. Gjorde oss i ordning och åkte iväg för att lämna Anton hos Jack. Innan vi åkte satte jag in julskinkan i ugnen. Eftersom det tar ett par timmar var det lika bra att sätta igång. Det tog ca 4 timmar innan den blev klar. Vi har dammat, dammsugit och torkat alla golv utom köket. Det sparar vi tills imorgon eftersom jag ska hålls där mer imorgon. Mattorna är pålagda, gardinerna upphängda. Det känns som om vi har koll på läget. Imorgon går vi upp skapligt och fortsätter. Då ska det bli klart.
Hämtade Anton vid 17. Han var helt slut efter att ha lekt hela dagen. Trots det hjälpte han mig att baka Noblessekakor. Imorgon ska jag baka en annan kaka och griljera skinkan.
Nu är det sovdags.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar