måndag 31 december 2012

Gott nytt år!



Ja ha, så var det nyårsafton!
Har varit på middag hos svärmor och svärfar i eftermiddag och ska strax åka ner till mamma och pappa för vidare firande.

Lovade ju en sammanfattning av året. Vi ska se. Ni som följt med här vet ju vad som hänt.

Jag har fyllt de fasansfulla 30 åren.

Syster Maria köpte hus med Fredrik och har därmed tjänat en vuxenpoäng.

Semester i Hamburgsund.

Anton har fyllt 6 år och börjat skolan.

En underbar vecka på Kreta.

Fick sparken från mitt bästa jobb någonsin.

Operationen som gjort mig till en ganska ny människa.

Tappat dryga 33kg.

Firat julafton 2 gånger här hemma.

Daniel och jag har varit förlovade 13 år idag. Har levt ihop i 14 år i år.

Det är väl ungefär så det ser ut. En snabb summering. Kanske har glömt något.
Bjuder på en liten före- och "efter"-bild dagen till ära också. Ni får nöja er med ansiktet. Mer törs jag inte. Viss skillnad finns. Eller?

Gott Nytt År! Tack för att ni tittar in här då och då.
Vi ses nästa år!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar