lördag 23 mars 2013

Bowling

Idag har jag jobbat till 16. Sen var det bara att åka hem till duschen. Gjorde mig snabbt i ordning och åkte iväg till bowlinghallen. Där mötte vi upp med Jocke och Sofie. Daniel och Jocke spelade på en bana och Sofie och jag på en. Jag fick totalt storstryk och kom sist. Vi spelade 5 serier och jag fick över 100 poäng på bara 2 av dem. Uruselt.
Efter bowlingen åkte vi och köpte pizza.
Åt en fjärdedel och lite pizzasallad. Gott och väldigt mättande.
Fick ett fint 2-vånings kakfat i present. Det var jättefint. Det är bra när man överdriver med kakor.
Nu är jag skittrött och tänker sova. Anton ville ligga hos mig ikväll igen så det fick han. Han har redan somnat här bredvid och andas tungt. Undra vad han drömmer om. Det får vi nog aldrig veta.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar