fredag 29 mars 2013

Långfredag

Ber om ursäkt att jag inte skrev något igår. Jag somnade helt enkelt ifrån.
Idag har jag varit ledig. Sov till sent. Duschade och åt frukost. Sedan åkte vi hela familjen till stan en sväng för att köpa en födelsedagspresent till Milly. Skönt att komma ut lite.
Fixade i ordning alla kakor jag skulle ha med mig till Daniels föräldrar. Tårtan gjorde jag klar igår. Blev inte alls nöjd men resultatet kunde ju ha blivit mycket värre. Man får se det så. Smakade på Marshmellowsfondanten och tyckte inte alls den var lika äcklig som vanlig sockerpasta. Det var ju bra.
Anton var hos Neo igår och gick påskgubbe. De gick själva på gatorna runt där Neo bor. Duktiga killar. Med sig hade de Melvin och Neos lillasyster Nova också. Medans han gjorde det var jag i stan och storhandlade.
Åt middag hos Carina och Lelle idag. Jättegott!! Hasselbackspotatis och fläskfilé med champinjonsås. Mums.
Eftersom jag har fyllt år och Daniel fyller år på tisdag passade vi på att fira det med dem idag också. Hade därför med oss massa kakor och tårta.
Daniel fick presentkort på intersport av sin mamma, pappa, Maria, Sofia och Milly. Av Gun fick han en bukett tulpaner och en skraplott. Jag fick jättefina påslakanset av Carina och Lelle. Av Maria, Sofia och Milly fick jag ett presentkort på Hannas pysselstuga och av Gun fick jag en jättefin gul kalla.
Tårtan som blev över lämnade jag på jobbet. Den kan de ge tanterna imorgon när det är påskafton.
Anton och jag har tittat på Lets dance och ätit popcornikväll. Anton somnade dock efter halva programmet. De var duktiga tyckte jag.
Nu ska jag också sova. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar