måndag 11 mars 2013

Nu blev klockan mycket.

Jobbat 7-16 idag. Det har gått jättebra och varit lugnt och skönt. Handlade lite innan jag åkte hem.
Tog med mig Anton och åkte till mamma och pappa en sväng eftersom det vankades kortspel och ananaspaj. Namnam.
Jag kom på delad sistaplats i Plump men vad gör väl det?!
När vi kom hem tittade vi på Så ska det låta. Zillah & Totte och Mojje car med vilket Anton gillade.
Suttit vid datorn ikväll och gjort en fotobok. Fick ett mail om att det var halva priset nu så då är det ju bäst att passa på. Har gjort en om Hamburgsund ikväll. Sen ska det ju bli en Kreta-bok också. Får se om jag hinner börja imorgon. Klockan går så fort när man sitter sådär.
Anton ska få gå till skola igen imorgon. Jag ska till Maria och pyssla lite. På kvällen ska jag ut med jobbarkompisarna och äta på Costas. Det ska bli trevligt!!
På tisdag är det visst studiedag på skolan så då blir Anton ledig vilket betyder sovmorgon!!!
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar