fredag 1 mars 2013

Skridskoåkning!

Fick sova till klockan 7 imorse. Det var skönt och välbehövligt. Skjutsade Anton till skolan och åkte hem igen. Åt frukost och tittade en stund på tv sedan somnade jag i soffan. Det var inte dumt det.
När jag vaknat igen gjorde jag i ordning tårtan som skulle med till Lelle och Carina.
Hämtade Anton i skolan och åkte för att fira Lelle som fyller år på söndag. Han fick några lotter som han vann några kronor på.
Eftersom vi lovat Anton skridskoåkning åkte vi till Tjustvallen en sväng. Idag fick jag på mig mina skridskor också och det gick faktiskt bättre än jag trodde att åka. Anton var jätteduktig! Det kanske blir någon mer gång nästa vecka. Det var faktiskt lite kul.


Gjorde fläskfilé med baconröra och ugnsgratinerat potatismos när vi kom hem. Det var supergott men min mage gillade det inte. För fettigt antagligen.
Tittat på Gladiatorerna. Det är ju semifinaler nu och gladiatorerna är stenhårda. Det är lagom fredagsunderhållning det.
Nu är jag jättetrött och säger därför god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar