söndag 3 mars 2013

Hemma igen!

Och vart har jag varit då undrar en del? Jo det är så här. Igår packade Daniel Anton och jag in oss i mamma och pappas bil och begav oss mot Mullsjö. Min morbror Roy fyllde 55 i fredags så vi hade bestämt oss för att åka dit och fira honom. Grejen var att han inte visste om det. Vi hade pratat med Carina så hon visste. Vi åkte strax efter 12 igår. Stannade på A6 i Jönköping och köpte en blomma. Så när vi kom fram låg Roy och vilade så vi smög in och sjöng för han i sovrummet. Det var kul!
Festade och åt god mat på kvällen. Det var jättetrevligt! Kom i säng alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Stannade på middag innan vi åkte hem igen. Var så trött i bilen och försökte sova men det gick ju inte.
Ikväll har jag frossat räkor. Hade nästan lite abstinens idag så när jag kom hem så hämtade jag upp lite räkor ur frysen det först jag gjorde för de skulle hinna tina.
Nu jobbar jag 7-15 måndag, tisdag och onsdag. Känns som långa dagar men det blir säkert bra.
Tänker sova tidigt ikväll. Är helt slut. Men kul var det.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar