måndag 11 mars 2013

Trubadurafton

Varit ledig idag efter helgen.
Lämnade Anton på skolan och åkte hem till Maria för att pyssla. Kände mig väldigt oinspirerad och fick inte mycket gjort. Gjorde klart några småsaker jag påbörjat för längre sedan.
Anton tig med Jack hem efter skolan och de är alldeles sjövilda. Det går i 120 hela tiden.
Ikväll har jag varit på Monte Cristo och ätit mat med mina arbetskamrater. Det var jättetrevligt. Ola Berg var där och underhöll oss och det gjorde han så bra. Det var länge sen jag skrattade så mycket. Kommer nog vara hes imorgon efter all sång men det får det vara värt.
Hoppas vi gör om det snart igen!!
Känner mig lite halvsjuk igen. Är frusen och känner mig febrig. Tog tempen mitt på dagen för jag frös så dant. Jag hade 35,5. Jag har alltså ingen feber. Jag är väldigt lågtempad så har jag 37,3 så mår jag ju jättedåligt.
Imorgon har skolan studiedag så Anton får vara hemma hos mig. Hoppas jag får sova länge.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar