tisdag 19 mars 2013

Utvecklingssamtal

Jobbade till 13 idag. Hämtade Daniel här hemma och åkte till skolan för att ha utvecklingssamtal. Anton fick massa beröm och de tycker han är superduktig. Det känns bra att höra.
Jack följde med oss hem. När jag fixat maten blev jag så trött så jag hick och lade mig en stund. Det var skönt.
Anton hade med sig en liten matteläxa hem som vi fixade efter hack åkt hem. De har inte läxor i hans årskurs egentligen men eftersom han var sjuk för ett tag sedan missade han en del som han kunde få göra hemma om han ville. Han gillade det och sa att han gärna vill ha fler läxor.
Imorgon jobbar jag bara en kort tur mellan 13-16. Vi ska ha möte. Då kanske vi äntligen kan få våra nya scheman så man får veta hur man ska jobba framöver. Just nu vet jag ju inte ens vart jag ska vara. Typ. Är fortfarande orolig att semestern ska strula till sig. Vi får se hur det hår med det.
Nu säger jag god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar