onsdag 6 mars 2013

Nu är jag ledig!

Det har varit en jättebra dag på jobbet idag också. Bakade kladdkaka på förmiddagen som vi åt till fikat på eftermiddagen. Det är kul att ha tid för sånt ibland.
Var jättetrött när jag kom hem och vilade en stund på soffan innan maten. Detta trots att jag gick och lade mig jättetidigt igår kväll. Vårtrött sa Lena att det kunde vara.
Anton är mycket piggare idag. Hade 37,3 i temp förut. Han får vara hemma imorgon också så får vi se hur vi ska göra på fredag. Det vore ju trist om han missade Neos kalas.
Tittat popfilm ikväll. New year's eve. Den var bra. Går i samma stuk som Love actually och Valentines day. Jag gillade den.
Nu är jag ledig i 2 dagar och tänker njuta av det i fulla drag. Hoppas på solsken så jag kan ut och gå. Jag längtar verkligen efter det nu.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar