söndag 31 mars 2013

Påsk!

Igår firade vi påsk hos mamma och pappa. Det var trevligt! Vi åt massa mat och senare på kvällen kastade vi pil. Det gick bra för mig första gången sen var det kört. Vi spelade många omgångar men det var bara den första som gick bra.
Sov länge länge idag. Detta på grund av att man skulle ställa fram klockan inatt, något vi totalt glömt bort.
Idag har vi varit lite duktiga. Daniel har tjatat länge om att olja trädgårdsmöblerna så idag gjorde vi det. Vi hölls i garaget eftersom det var för kallt ute.
Sedan fick jag ett ryck och städade lådorna i mitt skrivbord. Det var mycket välbehövligt. Slängde så mycket gamla papper.
Ikväll har jag tittat på The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 extended version. Det var några fler scener med. Kul.
Imorgon börjar jag jobba klockan 16. Det är ju imorgon vi börjar på det nya helt värdelösa schemat.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar