måndag 4 mars 2013

Måndag!

Jobbat till 15. Det har varit en bra dag. Lugn och harmonisk.
När jag kom hem var det däremot liv i luckan. Daniel hade nämligen lyckats få med sig Anton plus 2 kompisar. De var mellan golv och tak. Det är bra att de kan leka så bra tillsammans alla 3. När jag var liten kommer jag ihåg att 3 var ett dåligt nummer. Det var alltid 1 som blev utanför.
Lagade mat och åt. Idag blev det Tagliatelle med bacon- och ostsås. Gott!!
Var och handlade lite mat efter att alla barn åkt hem.
Anton kändes lite febrig ikväll. Får se hur han mår imorgon bitti. Är han febrig går han åka till farmor. Hon är förberedd på det.
Ikväll har Daniel och jag mätt vårt badrum. Har kommit fram till att vi måste renovera det snart. Därför mätte vi det för att jag ska kunna räkna ut någon ungefärlig budget på vad det kan komma att kosta. Det är inte lätt. Jag vet ganska bra hur jag vill ha det. Det gäller bara att hitta de olika delarna. Det kommer nog ta ett tag innan deg blir klart.
Tittat på CSI ikväll och nu är deg sovdags.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar