onsdag 5 juni 2013

Blommor!

Idag har både Daniel och jag fått tillbaka våra skattepengar. Jippi!!!!

Tog med mig Daniel till stan för att handla lite. Var på Kappahl och handlade lite på mitt presentkort. Köpte 2 tunna sköna t-shirtar. Det var tag 2 och betala för 1. Så det blev 149:-. Tig ut lite euro i bankomaten så vi har till Finland. Var på Blomsterlandet och köpte lite uteblommor. Äntligen. Det fattas fortfarande en hel del men det är skönt att ha kommit en bit på väg. Har fyllt alla amplar som ska hänga i körsbärsträdet och lite annat också. Har en del som jag ännu inte planterat eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill ha det. Det kanske löser sig.
Har hunnit sola ett par timmar idag också. Fixade in lite musik på min MP3-spelare och lade mig i solen. Det är så härligt.
Imorgon kanske vi ska åka till Händelöp och sola och fika. Det är ju tradition att göra det i början av juni. Får se om Daniel vill. Han får bestämma.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar