onsdag 26 juni 2013

Shoppingdag

Vaknade imorse när klockan ringde. 6.30. Det regnade ute så efter noga övervägande gick jag och lade mig igen. Sov till tio. Skönt. Varit i stan idag. Var på Claes Ohlson, Jula, loppisar, Karlsson och Willys och Sandströms. Köpte en vit bokhylla till Anton på en loppis. En hylla till alla hans legogubbar. Vi fick inte med den hem men mamma och pappa ska hämta den imorgon när de ändå ska till stan med släpkärra och hämta sin nya spis.
Köpte en vit kofta på Sandströms som jag ska ha över min klänning på lördag.
På Karlsson köpte jag en ny grill eftersom den gamla håller på att rosta sönder. Tog ett tag innan jag fattade monteringsanvisningarna men till slut fick jag ihop den. Nu är det Daniels jobb kvar, att dra åt alla skruvar så den blir stadig.
Varit ute och cyklat med Anton ikväll igen. Tog en lite längre sväng ikväll för att jag skulle få en promenad också. Det går bättre och bättre.
Eftersom både Daniel och jag gillar loppisar har jag suttit ikväll på internet och letat efter loppisar i närheten av Mellbystrand dit vi ska på semester. Hittade massor. Det ska bli kul.
Sett en urdålig film ikväll. MacGruber. Totalt värdelös. Huh!!
Imorgon kommer Jack igen. Sätter klockan tidigt och gör ett nytt promenadförsök.
God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar