tisdag 4 juni 2013

Nordlig vind och moln

Slutade tidigare från jobbet idag eftersom jag var på möte igår på ledig tid. Åkte hem för att lägga mig i solen men möttes av stora otäcka moln och kalla nordliga vindar. Det var inte alls skönt. Daniel körde in mig. Somnade en stund på soffan medan han hämtade Anton i skolan. Det var inte alls dumt.
Nu är jag ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag vilket känns himla gött. Imorgon ska solen åter finnas på en klar himmel enligt vädret så när jag har lämnat Anton i skolan kommer jag att placera mig där!
Har börjat plocka fram lite i klädväg som ska med på kryssning på fredag. Är svårt att veta vad man ska ta och vad det ska bli för väder. Ser verkligen fram emot att åka. Hoppas det blir en toppenresa! Anton är lite sur över att han inte får följa med men jag har lovat honom att han får följa med en annan gång. När han är lite större.
Blir mer och mer sugen på att köpa en riktig 50-talsklänning till den 29. Det kommer nog sluta med att jag gör det. Frågan är bara vilken och vart prislappen hamnar. Det finns så många alternativ. Det är svårt att bestämma sig. Tror det löser sig. Nu tar vi kryssning först och Brolle sen.
Nu ska jag sova. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar