tisdag 25 juni 2013

Jag gjorde det!!

Satte ju klockan igår på 6.15. Jag gick upp och tog på mig kläder, skor och gick. Med bra musik i öronen och stavarna i händerna. Jag gick ungefär en timme. Det var så skönt. Jag tänker göra om det imorgon igen.
När jag kom hem var redan Daniel vaken. Väckte Anton och fick på honom kläder innan Jack kom. De satte igång och leka direkt.
Vid halv tio packade vi ihop oss och åkte till Hammar för att bada och sola. När vi kom var det knappt någon där men det strömmade in vartefter. Stannade cirka 3,5 timmar. Anton och Jack var i vattnet mesta delen av den tiden. Daniel hoppade från femman två gånger. Det blev barnen imponerade på.
När vi kom hem gjorde jag ugnspannkaka till ungarna och stekt potatis, köttbullar och ägg till Daniel och mig.
Jack och Anton var rätt lugna och stilla under eftermiddagen. Tror sjön tog musten ur dem.
Jack åkte hem vid halv sex-tiden. Anton cyklade en sväng. Öva, öva. Idag gick det lite bättre. Han körde ifrån mig på slutet och kom hem långt före mig.
Tittat på premiären av Allsång På Skansen. Det var bra förutom att Carola var tvungen att vara där och gapa och tjoa. Huh!!!
Orkade inte någon film ikväll. Vi var båda alldeles för trötta.
På torsdag kommer Jack hit igen och på måndag eller tisdag ska vi låna honom igen och åka till Kolmården. Det ska bli kul!!
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar