fredag 5 april 2013

Äntligen helg!!

Ja det hade jag nog sagt om jag varit ledig i helgen. Men så är ju inte fallet. Jag har börjat mitt helpass med att jobba 16-21 idag. Imorgon jobbar jag 6.45-17.00 och på söndag 7.00-17.00. Det är 2 rejäla pass det. Det värsta med mig är ju att eftersom jag är van att gå hem vid 16 på helgen så stänger min hjärna av sig strax där innan. Det innebär att imorgon kommer jag inte fungera ordentligt den sista timmen. Detta fenomen har inträffat förut så jag vet att jag inte kan göra något åt det.
Har annars städat undan påsken ytterligare idag och stoppat ner den i en kartong till nästa år.
Daniel har satt på sommardäck på bilen Hoppas det inte blir halt. Sedan hjälptes vi åt att tvätta den. Den har ju inte blivit tvättad på hela vintern så nu var det på tiden. Det blev som en helt ny bil. Så fin.
Mamma och Maria ringde idag och bad mig mata alla katter medan de är i Ullared. Det är sammanlagt 8 katter som ska förses med mat. Det blir nog bra!!
Hoppas på en lugn jobbhelg som går snabbt så jag får åka på utflykt på måndag och titta på ny bil. Hoppas den är bra.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar