onsdag 10 april 2013

Vår på riktigt.

Idag har vi haft möte på jobbet. Vi har pratat lite om framtiden och hur vi tänker om olika ämnen. Har ju länge undrat när vi ska få veta om våra sommarsemestrar blir beviljade. Vart väl något klokare när vi fick höra att de inte har behövt flytta någon än så länge. Då känns det ju kanske som man får som man önskat i alla fall.
Jag har blivit erbjuden en tjänst i hemtjänsten. Men eftersom det inte tilltalar mig alls tackade jag nej. Anledningen var att jag skulle slippa jobba lördagsmorgnar. Men det får väl funka ändå eftersom hon inte hade någon annan lösning.
Imorgon har jag en kort arbetsdag. Börjar 7.30 och slutar 12.30. Ska vara på banken vid 13.00 för att se om vi kan låna lite pengar så vi kan betala vår nya bil.
Är ledig fredag, lördag, söndag och måndag vilket känns riktigt lyxigt. Enligt vädret ska det bli 14 grader varmt på söndag så jag hoppas jag kanske kan få ut min gula bil i helgen. Nu när våren äntligen verkar komma med dunder och brak på riktigt.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar