fredag 5 april 2013

Pysseldag!!

Idag har varit betydligt bättre än igår. Humöret har hållit sig över vattenytan i alla fall.
Gick upp vid 7 efter att ha sovit dåligt och drömt hemska drömmar. Anton var väldigt svårväckt men till slut fick jag liv i honom. Vi promenerade till fritids. Det var -5 grader men eftersom solen var framme kändes det inte så kallt. Efter att ha lämnat Anton gick jag hem till Maria och pysslade lite. Gjort ett kort. Det vart inte riktigt klart men nästa gång kanske. När nu det blir.
Daniel hämtade mig vid 14.45 så hämtade vi Anton och åkte och handlade och var på biblioteket för att låna nya böcker.
Har hittat en bil vi är intresserade av så jag har suttit i telefon en bra stund också och ställt frågor hit och dit. Ska åka och titta på den på måndag om den finns kvar. Spännande.
Var hos mamma och pappa en sväng också.
Tittat på tv hela kvällen. Först Sofias änglar sedan Revenge och sen såg jag Harry Potter och den flammande bägaren.
Strax efter klockan 00.00 höll jag på att hoppa högt i soffan. Då ringde telefonen. Ett utlandsnummer. I helgen ringde det också vid ungefär samma tid fast då var det hemligt nummer. Konstigt.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar