fredag 19 april 2013

Disco

Upp vid 7 som vanligt för att få iväg Anton till skolan. Åkte hem när jag lämnat honom och tittade på tv en stund.
Var i stan och handlade lite. Har ju fått barnbidrag idag! Köpte äntligen mina efterlängtade penseer till mina altanlådor. Räckte till några krukor på trappen på framsidan också.
Jack följde med Anton hem efter skolan idag. Jag stekte pannkakor till dem medan Daniel och jag åt Broccoligratäng. Mums.
Det var disco för ungarna på fritidsgården ikväll och det skulle de ju givetvis gå på. Så jag fixade i ordning deras frisyrer och sprayade Jacks hår grönt och så skjutsade jag dit dem. Det höll på mellan 17.30-20.00. Ikväll har jag hunnit med tvätthögen också eftersom jag jobbar hela helgen.
Min fot gör ont idag också. Det bästa är att det inte gjort ont ända upp i benet idag. Det måste ju betyda att det är på bättringsvägen. Eller hur?! Får se hur det går på jobbet i morgon.
Nu ska jag sova. God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar