måndag 22 april 2013

Jag vill till Stockholm!!!

Anton och jag skulle gå till skolan idag hade vi planerat. Sen skulle jag fortsätta en promenad. Så blev det inte. Anton var alldeles för trött och långsam imorse så det gick inte. Vi hann inte. När jag kom hem igen fastnade jag framför TVn. Vi får göra ett nytt försök i morgon istället.
Upptäckte igår att FUN. kommer och spelar på Gröna Lund den 4 maj. Det är något jag fruktansvärt gärna skulle vilja åka på. Problemet är att jag inte vill åka själv. Har frågat Maria om hon vill följa med. Hoppas hon kan skrapa ihop några kronor och offra sig för sig kära syster!!
Varit på möte på jobbet idag där jag bland annat fick veta att semestern är klar nu så jag kommer att få som jag önskat vilket är så skönt.
Efter vi ätit middag ikväll gick vi ut en sväng med Anton. Var i lekparken och sen gick vi en sväng i skogen. Det var skönt.
Imorgon är jag ledig. Får se om jag kan göra något nyttigt då. Städa nånstans eller så. Rensa ur byrån i hallen kanske. Vi får se.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar