torsdag 4 april 2013

Dålig dag :(

Idag har jag haft en riktigt urusel dag. Har varit på dåligt humör. Vet inte varför men så har det varit bara. Mitt tålamod med Anton har varit helt obefintligt.
Åt middag hos Daniels föräldrar förut. Hemmagjord pizza. Sedan åkte Daniel och jag till stan för att köpa nya jobbarskor och knäskydd till honom. Hittade båda som han blev mycket nöjd med.
Jag var inne på Kappahl för att se om jag hittade något att handla men icke. Åkte till Hannas pysselstuga med mina presentkort men gick ut därifrån tomhänt också. Orkade helt enkelt inte.
När vi kom hem somnade jag en stund på soffan vilket inte gjorde humöret bättre. Blev då skittung i huvet. När de sedan visade hockey på 5:an istället för Arga Snickarn trodde jag att jag skulle bli galen.
Tittat på film ikväll. Harry Potter och fången från Azkaban.
Ätit dåligt idag och alldeles för mycket godis. Måtte påskäggen snart vara tomma.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar