tisdag 30 april 2013

Valborgsmässoafton!

Jobbat till 16 idag och haft en student med mig. Det har gått jättebra.
Daniel ringde vid strax efter två och berättade att han fick med sig 2 extra barn hem från skolan idag. Både Jack och Neo. Det var full rulle här när jag kom hem vid strax efter fyra. De var i trädgården och lekte. Det är ju bra att de kan vara ute.
När alla ungar utom våran åkt härifrån åkte jag och handlade lite. Sedan vilade Anton och jag på soffan en stund för att orka gå till Hammar och titta på elden och raketerna. Det var lite mysigt men blev för jobbigt för Anton som var skittrött trots att han vilat en stund. Han tjöt i stort sett hela vägen hem och somnade snabbt efter att vi läst en bok.
Imorgon börjar jag jobba vid 12 så jag får lite sovmorgon. Det ska bli skönt.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar