onsdag 10 april 2013

Harry Potter-kväll

Jobbat 7-16 idag. Det är ju en normal arbetsdag för många och även för mig nu för tiden. Men idag blev jag så otroligt trött på eftermiddagen. Energin försvann fullständigt.
Hämtade Anton på fritids efter jobbet och när jag kom hem var maten nästan klar så det bara var att sätta sig och äta. Det var skönt. Somnade på soffan efter maten. Det var helt oundvikligt.
Ikväll har jag tittat på Harry Potter och Phoenixordern. Jag verkligen hatar Professor Umbridge. Hon är hemsk. En riktig ragata.
Imorgon jobbar jag egentligen 16-21 men eftersom vi ska ha möte så får jag börja redan klockan 13.00. Hoppas man får veta något vettigt. Vet ju fortfarande inget om semestern och nu har vi fått hem ett papper från fritids där vi ska fylla i planeringen inför sommaren. Det känns lite stressande.
Såg på vädret förut att det kommer bli vår på riktigt i helgen. Det visade 12 grader på söndag och plusgrader på natten. Det är inte dåligt. Hoppas nu bara det är rätt.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar