onsdag 24 april 2013

Byxor

Jobbat idag mellan 7-16. Det har varit en bra dag. Lite körigt emellanåt men det har ändå flutit på bra.
Fick paket från Bon Prix idag igen. Det var mina azurblå jeans som jag verkligen längtat efter. Tyvärr passade de inte alls bra på mig så det blev att skicka tillbaka. Synd. Det var alldeles för låg midja. Har ju hittat massa andra kläder jag ska beställa så jag klarar mig nog ändå.
Anton och jag åkte till Valstad för att titta på koutsläppet. Tyvärr kom vi alldeles för sent så de hade redan släppt ut dem. Vi tittade på hästarna, kaninerna, fåren och alpackorna lite innan vi åkte hem igen i alla fall.
Imorgon ska jag åka till stan och handla lite. Anton ska få nya regnkläder. De han har nu som är fodrade är alldeles för varma så jag ska köpa vanliga utan foder. Får se vad jag hittar.
Jobbar 16-21 imorgon.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar