måndag 29 april 2013

Ny garderob!

Idag har jag jobbat 7-16. Det har varit en bitvis hektisk dag tycker jag. Hoppas det är lite lugnare imorgon när jag ska ha en student gå bredvid mig.
Hämtade Anton på fritids efter jobbet. Han var så trött när vi kom hem så jag antar att det har varit en bra dag i skolan och fritids.
Har beställt nya kläder från BonPrix idag. Slutsumman blev 5859:-, då är 4 grejer till Daniel och jag har beställt många av plaggen i 2 olika storlekar för att vara säker på att något av dem passar. Det som inte passar skickar jag bara tillbaka. Några av grejerna jag ville ha var utsålt vilket gjorde mig lite grinig. Hoppas de får hem nytt.
Beställt tid för klippning och färgning idag också. Tyckte det var dags. Ska in till stan nästa tisdag på förmiddagen och klippa mig. Ska gå till samma tjej jag varit hos flera gånger förut och blivit helnöjd så jag hoppas på samma resultat den här gången.
Nu ska jag sova.
Imorgon jobbar jag till 16 igen. Sen ska jag sova en liten stund innan vi ska gå till Hammar och fira in våren.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar