måndag 15 april 2013

Träningsvärk från helvetet.

Jag borde ju ha kunnat räkna ut det innan. Har man inte promenerat något alls på hela den långa vintern och sedan ger sig ut och går 12-13 km så kommer man troligtvis drabbas av träningsvärk. Jo så är det. Jag har så ont i ändan och benen. Är stel till tusen. Det ända positiva är ju att man vet att man ansträngt sig ordentligt. Det är ju bra!
Har inte gjort många knop idag. Skjutsade Anton till skolan i morse. Tittade lite på tv och sedan somnade jag i sedvanlig ordning på soffan och vaknade av att katten lät konstigt och sedan spydde ner ena mattan i sovrummet.
Varit på Erikshjälpen en sväng med Daniel. Köpte ett par nya skor och ljusa spetsgardiner. Hämtade Anton på skolan och Jack följde med också. Det var länge sen sist så det var kul. Jag gillar när Anton har kompisar hemma. Han behöver det.
Tittat på pinsamma Morgan och Ola-Conny ikväll. De borde verkligen gå någon slags engelskakurs. Så pinsamt.
Imorgon jobbar jag 7-17. Det är en lång dag men det ska jag väl överleva nu när jag varit ledig i 4 dagar.
Pratat med de som vinterförvarar min bil idag också och sagt att jag vill ha ut den så fort som möjligt. Har varit inne och ställt på den från och med torsdag så nu hoppas jag att den står där nere vid Preem och lyser gul när jag åker förbi. Och så hoppas jag att värmen kommer på allvar snart. Idag skulle det ju bli uppåt 20 grader men det sket sig. Får se hur det blir i morgon.
God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar